Istitut Cultural Ladin - Majon di fascegn - Fiemme e Fassa - aziende, eventi, cinema, notizie

Vai ai contenuti

Menu principale:

Enti > Istruzione - Cultura

L’ICL “majon di fascegn” è una delle strutture culturali che operano a sostegno della comunità ladina, minoranza linguistica situata nel cuore delle Dolomiti. Ente funzionale della Provincia Autonoma di Trento, istituito nel 1975, ha sede a San Giovanni (Vigo di Fassa) nell’antico “Tobià de la Pieif”, il monumentale fienile adiacente alla canonica della Pieve di Fassa.
Tra i suoi scopi statutari figurano la raccolta, l’ordinamento e lo studio dei materiali che si riferiscono alla storia, all’economia, alla lingua, al folklore, alla mitologia, ai costumi ed usi della gente ladina.
L’Istituto promuove inoltre la diffusione della lingua e della cultura ladina attraverso i media, collabora con la scuola per valorizzare e sviluppare l’insegnamento della lingua e sostiene l’organizzazione di un programma permanente di alfabetizzazione per adulti.

L’ICL “majon di fascegn” l’é una de la istituzions culturèles che laora per l sostegn de la comunanza ladina, mendranza linguistica che vif tel cher de la Dolomites. Ent funzional de la Provinzia Autonoma de Trent, metù sù del 1975, l’à sia senta a Sèn Jan (Vich – Val de Fascia) tel veie e gran ”Tobià de la Pieif”, enlongiajù la calonia de la pieif de Fascia.
Anter i fins de sie statut l’é la regoeta, l’ordenament e l studie di materièi che revèrda la storia, l’economìa, l lengaz, l folclor, la mitologìa, la usanzes e la tradizions de la jent ladina.
Amò apede, l’Istitut laora per slarièr fora l lengaz e la cultura ladina tras i media, l colaborea con la scola per valorisèr e svilupèr l’ensegnament del lengaz e l dèsc sie contribut per l’organisazion de n program permanent de alfabetisazion di gregn.

tel. 0462.76.42.67    -     fax 0462.76.49.09
info@istladin.net
visita il sito:

Torna ai contenuti | Torna al menu